>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pomiń łącza nawigacjiStart > Pomoc > FAQ
  #loguj
>> MobilePay najczęściej zadawane pytania.






  1. Jak działa system MobilePay?
  2. W jaki sposób zarabiam pieniądze poprzez MobilePay?
  3. Gdzie mogę wykorzystać MobilePay?
  4. W jakich sieciach GSM działa MobilePay?
  5. Jakie warunki techniczne muszę spełnić?
  6. Jak rozpocząć współpracę?
  7. Konto założone, co dalej? Jak dodać swój serwis?
  8. Czym różnią się typy serwisów?
  9. Jak wybrać typ serwisu?
  10. Czy mogę zmienić typ serwisu po jego założeniu?
  11. Czy kody mogą być tylko jednorazowe?
  12. Na czym polega generowanie kodów dla serwisu typu Pack?
  13. Jaką ilość kodów mogę wygenerować w serwisie typu Pack?
  14. Jak dobrze zabezpieczyć serwis typu Redirect?
  15. Jakie warunki muszę spełnić, żeby używać serwisu typu XML?
  16. Czemu muszę ustawić hasło i numery IP do serwisu typu XML?
  17. Jak wypłacić zarobione pieniędze?
  18. Mam inne pytanie!

  1. Jak działa system MobilePay?
    MobilePay został stworzony dla ułatwienia prowadzenia płatności w Internecie poprzez SMS. Usługa ta często jest określana jako płatności SMS albo mikropłatności. Jeśli prowadzisz serwis internetowy i chcesz, aby użytkownicy mogli płacić za Twoje usługi poprzez SMS, utwórz konto w MobilePay i zarejestruj swój serwis w MobilePay. Każdy prowadzony przez Ciebie serwis otrzyma w systemie MobilePay unikalny numer.
    Aby otrzymać kod dostępu do Twojego serwisu, użytkownicy będą wysyłać SMS na jeden z numerów MobilePay o składni WP id, gdzie id to identyfikator serwisu. W odpowiedzi MobilePay odeśle użytkownikowi SMS z 10 znakowym alfanumerycznym kodem uprawniąjacym do skorzystania z serwisu.

  2. W jaki sposób zarabiam pieniądze poprzez MobilePay?
    Aby otrzymać dostęp do prowadzonego przez Ciebie serwisu, użytkownicy bedą wysyłać SMS na jeden z numerów MobilePay. Są to tzw. numery Premium Rate o podwyższonej płatności, gdzie za jednego SMSa do rachunku telefonicznego może być doliczone nawet 9PLN + VAT. Za każdy taki SMS wysłany przez użytkownika Twojego serwisu otrzymasz prowizję. Ty jako partner MobilePay nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!

  3. Gdzie mogę wykorzystać MobilePay?
    W każdym serwisie internetowym, który już oferuje lub planuje wprowadzenie płatnych usług. Od teraz Twoi użytkownicy nie będą musieli wypełniać uciążliwych przelewów, nie bedą musieli obawiać się płacenia kartami kredytowymi w Internecie. Wystarczy, że wyślą SMS z numerem Twojego serwisu i już za parę sekund bedą mogli korzystać z Twoich usług, a Ty za każdego SMSa otrzymasz prowizję. To proste!

  4. W jakich sieciach GSM działa MobilePay?
    MobilePay działa we wszystkich polskich sieciach GSM. Era, Plus GSM, Orange i Play są w naszym zasięgu. Nie ma znaczenia czy SMS jest wysyłany przez użytkownika posiadającego telefon na abonament czy na prepaid.

  5. Jakie warunki techniczne muszę spełnić?
    Minimalne, naprawdę ;) MobilePay zajmuje się całą integracją systemu z operatorami GSM. Nie musisz martwić się o nic ani ponosić dodatkowych kosztów. To MobilePay wysyła SMSy z kodami dostępu. Zależnie od Twoich możliwości technicznych możesz wybrać taką metodę weryfikacji kodów dostępu, która najbardziej ci odpowiada. Najprostsza metoda nie wymaga od Ciebie nawet posiadania bazy danych! Zobacz jak rozpocząć współpracę.

  6. Jak rozpocząć współpracę?
    Jedyna rzeczą, którą musisz zrobić, aby rozpocząć współpracę jest założenie konta w systemie MobilePay. Zdajemy sobie sprawę, że możesz dopiero testować swój serwis pod kątem zamawiania płatnych treści, dlatego zredukowaliśmy wstępne formalności do minimum. Dopiero kiedy zarobisz już wystarczająco dużo pieniędzy (aktualnie minimum do wypłaty to 100zł) i będziesz chciał abyśmy ci je wypłacili, zachodzi konieczność podpisania z nami umowy partnerskiej. Szczegółowe informacje otrzymujesz poprzez automatyczny email wysyłany w momencie przekroczenia progu wypłaty (zobacz też jak wypłacić zarobione pieniędze).
    Po założeniu konta musisz dodać do niego swoją stronę jako nowy serwis MobilePay.

  7. Konto założone, co dalej? Jak dodać swój serwis?
    Mając założone konto w systemie MobilePay musisz do niego dodać swoją stronę jako nowy serwis. Zrobisz to w menu 'Ustawienia' w pozycji 'Nowy serwis' (menu jest po lewej stronie).

    Dodawanie nowego serwisu podzielone jest na dwa etapy: w pierwszym określasz nazwę serwisu, opisujesz go, podajesz URL (adres) strony internetowej serwisu, a także określasz jak realizowane jest sprawdzanie ważności kodów dostępu w tym serwisie. Robi sie poprzez wybranie typu serwisu. Typ serwisu określa jednoznacznie sposób weryfikacji kodów dostępu (zobacz czym różnią się typy serwisów oraz jak wybrać typ serwisu). Typy serwisu można uszeregować względem 'trudności' w ich wdrażaniu: najprostszy jest typ Redirect (przekierowanie), potem Pack (paczka) a najtrudniejszy to XML (ale tylko dlatego, że firmy hostingowe często utrudniają jego wdrożenie, przeczytaj wprowadzenie do serwisu typu XML). W skrócie, w typie Redirect przerzucasz sprawdzanie kodów na system MobilePay (wygoda!), w Pack dokonujesz sprawdzania kodów po swojej stronie (elastyczność i duże możliwości konfiguracyjne), zaś typ XML jest jeszcze wygodniejszy od typu Redirect, lecz może być trudny do wdrożenia. Przeczytaj więcej w odpowiedzi na pytanie "Czym różnią się typy serwisów?".

    Po wpisaniu powyższych danych przechodzisz do drugiego etapu, w którym wybiersz które numery Premium będą włączone w Twoim serwisie. Zależnie od wybranego typu serwisu, decydujesz też, jak określana jest ważność kodu wydawanego na każdym z numerów (zobacz "Czy kody mogą być tylko jednorazowe?") - nie dotyczy to typu Pack, w którym sam bierzesz odpowiedzialność za określanie czy kod jest ważny czy nie.

    Po zatwierdzeniu, masz założony serwis! Pozostaje tylko wdrożyć na swojej stronie odpowiednią metodę sprawdzania kodów (zależnie od wybranego typu) i poinformować użytkowników na jaki numer mają słać SMSy :)

  8. Czym różnią się typy serwisów?
    Typ serwisu określa jak i po której stronie (Twojej lub MobilePay) sprawdzane są kody dostępu do Twojego serwisu. Od wybranego typu zależy też czy i jak działa określanie ważności kodów. W systemie MobilePay dostępne są trzy typy serwisów:

    1. Pack - inaczej "paczka kodów" lub "tabela kodów", wersja pozwalająca na samodzielne zarządzanie kodami, co ma duże znaczenie jeżeli chce się uniknąć przekierowywania na stronę weryfikacyjną MobilePay (typ Redirect) albo wykonywania w tle odwołań do serwera MobilePay (typ XML). Po założeniu serwisu o typie Pack, pobierasz za pomocą MobilePay (menu Ustawienia / Generowanie kodów) plik zawierający określoną ilość kodów dostępu – tabelę kodów. Ilość ta zależy od aktywności serwisu (zobacz jaką ilość kodów możesz wygenerować w typie Pack). W tym typie serwisu Ty informujesz użytkownika o treści SMSa i o numerze Premium na jaki ma on zostać wysłany. Użytkownik po wysłaniu SMSa dostaje kod dostępu z tej samej tabeli kodów, która została wcześniej przez Ciebie pobrana. Kod ten zostaje oznaczony jako użyty i nie jest więcej wysyłany. Musisz dać użytkownikowi możliwość wpisania kodu dostępu na swojej stronie. Po wpisaniu kodu dokonujesz jego weryfikacji za pomocą pobranej wcześniej tabeli kodów (czyli musisz przechowywać tabelę kodów np. w bazie danych). Musisz uwzględnić sposób określania ważności kodu, tzn. że jeżeli uznasz, że kody mogą być wykorzystane np. dwukrotnie, to musisz sprawdzać w swojej bazie danych ile razy został wykorzystany dany kod i decydować o tym, czy wpuścić użytkownika.

    2. Redirect - inaczej "przekierowanie", najprostsza wersja weryfikacji kodów (zalecana dla początkujących), weryfikacja odbywa się po stronie systemu MobilePay. Użytkownik wchodząc do płatnej części Twojej strony jest przekierowywany na specjalną stronę weryfikacyjną MobilePay, gdzie widzi informację jaki SMS musi wysłać na jaki numer, żeby otrzymać kod dostępu oraz pole tekstowe w którym wpisuje otrzymany SMSem zwrotnym od MobilePay kod dostępu. Po wpisaniu kodu i zatwierdzeniu, MobilePay dokonuje weryfikacji kodu. Jeśli kod jest poprawny i ważny, użytkownik zostaje przekierowany na określoną stronę Twojego serwisu WWW, w adresie zostanie przekazana informacja o pozytywnym wyniku operacji (dodatkowym zabezpieczeniem jest "bilet" wystawiany przez MobilePay, zobacz jak dobrze zabezpieczyć serwis typu Redirect). W przypadku gdy podany kod jest niepoprawny, użytkownik nie jest przekierowywany do Twojej strony, pozostaje na stronie weryfikacyjnej. Widzi natomiast informację o tym, że wpisał błędny kod i prośbę o wpisanie poprawnego. Umożliwienie użytkownikom wpisywania kodu wiele razy ma zapobiec frustracji związanej z pomyłką przy wpisywaniu kodu. Szansa przypadkowego wpisania poprawnego kodu jest pomijalnie mała.
      W typie Redirect, oprócz wybrania aktywnych numerów Premium należy też podjąć decyzję o tym, jak długo lub ile razy jest ważny kod wydany użytkownikowi ("okres życia" kodu). Możliwe jest wpuszczenie użytkownika określoną ilość razy, bądź wydanie kodu ważnego przez określoną ilość czasu.

    3. XML - typ prosty ideowo, lecz niestety czasami niemożliwy do zrealizowania przez ograniczenia serwerów na którym trzymane są strony WWW. W tym typie użytkownik wpisuje kod otrzymany SMSem bezpośrednio na Twojej stronie (tak jak w typie Pack). W przeciwieństwie jednak do typu Pack, nie sprawdzasz czy kod jest ważny po swojej stronie, lecz wywołujesz skrypt po stronie MobilePay podając mu odpowiednie parametry. Skrypt ten odpowiada Ci czy kod jest ważny czy nie. Na podstawie tej odpowiedzi wpuszczasz użytkownika do swoich zasobów, bądź odmawiasz mu dostępu. Typ XML jest najlepszym ze wszystkich trzech pod kątem bezobsługowości. Jest mniej elastyczny od typu Pack, gdyż sposób określania ważności kodu (to czy jest on ważny określoną ilość razy, czy przez pewien czas) musisz wpisać do systemu MobilePay, gdyż to własnie tu zapada decyzja czy kod jest ważny czy nie. Niestety, ograniczenia nakładane przez firmy hostingowe na skrypty, które uruchamiasz na swojej stronie powodują, że czasami użycie typu XML nie jest możliwe. Sprawdź, jakie warunki musisz spełniać, żeby móc używać serwisu typu XML.

  9. Jak wybrać typ serwisu?
    Wszystko zależy od tego jakimi możliwościami technicznymi dysponujesz i jakie ograniczenia nakłada na Ciebie firma hostująca Twoją stronę WWW. Podstawowe rzeczy, które musisz wziąć brać pod uwagę to: dostępność języka skryptów (np. PHP, ASP), dostępność bazy danych (np. MySQL, MS SQL) oraz dostępność wywołań zdalnych skryptów (tzn, czy z poziomu skryptów możesz zawołać inny skrypt leżący na innym serwerze - jest to wymagane w typie XML, zobacz jakie warunki musisz spełniać, żeby móc używać serwisu typu XML). Poniższa tabela pokaże Ci jakie możesz wybrać typy serwisów (kolumna Typy) w zależności od możliwości serwera, na którym masz stronę. Zapoznaj się też z uwagami, gdyż zawarte są tam istotne informacje, które pomogą wybrać ci type serwisu najlepszy w Twoim przypadku.

    SkryptyBaza DanychZdalne SkryptyTypyUwagi
    nienieniePacknie obsługiwany
    RedirectNiedostateczne zabezpieczenie (1)
    XMLnie obsługiwany
    taknieniePackGorsza wydajność, baza danych w pliku (3)
    RedirectZabezpieczenie poprzez pliki (2)
    XMLnie obsługiwany
    taktakniePackOK!
    RedirectOK!
    XMLnie obsługiwany
    taknietakPackGorsza wydajność, baza danych w pliku (3)
    RedirectZabezpieczenie poprzez pliki (2)
    XMLOK!
    taktaktakPackOK!
    RedirectOK!
    XMLOK!

    Uwagi:
    1. Niedostateczne zabezpieczenie: w typie Redirect istnieje zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem do Twoich zasobów. W momencie kiedy użytkownik po pomyślnej weryfikacji kodu zostaje przekierowany z powrotem do Twojej strony z płatnymi zasobami, w parametrze przekazywany jest tzw "bilet". Służy on do sprawdzenia, czy przypadkiem użytkownik nie ominął procedury weryfikacji kodu i nie wpisał adresu z płatnym zasobem ręcznie. Bilet ten powinien być przez Ciebie odbierany przez specjalny skrypt, niestety w tym przypadku nie jest to możliwe, dlatego nie zalecamy stosowania typu Redirect w przypadku braku dostępności jezyka skryptów. Zobacz jak dobrze zabezpieczyć serwis typu Redirect.
    2. Zabezpieczenie poprzez pliki: w tych przypadkach jest dostępny jezyk skryptów dlatego możesz odebrać "bilet", zapisać go w pliku lub plikach a następnie zweryfikować (patrz uwaga nr 1).
    3. Gorsza wydajność, baza danych w pliku: nie posiadając bazy danych, a korzystając z typu Pack musiałbyś trzymać kody oraz ich "okresy życia" w pliku. To rozwiązanie może nie być dostatecznie wydajne w przypadku częstego korzystania z kodów dostępu przez użytkowników.

  10. Czy mogę zmienić typ serwisu po jego założeniu?
    Typ serwisu wybierasz na początku przy założeniu serwisu i odtąd nie ma możliwości jego zmiany. Dla tego samego numeru premium możemy zalożyć nowy serwis z innym typem. Warto pamiętać, że przy usunięciu wybranego serwisu zapisanego na koncie tracimy wszystkie zapisane tam informacje.

  11. Czy kody mogą być tylko jednorazowe?
    To zależy od wybranego typu serwisu.
    Jeśli wybrano typ Redirect lub XML, to podczas tworzenia nowego serwisu włączając numer Premium musisz podać jaki jest sposób określania "okresu życia" kodów dostępu wystawianych dla tego numeru. Okres życia kodu jest podawany jako ilość razy które jeden kod może zostać wykorzystany lub jako czas przez który kod pozostaje ważny. W ten sposób można na przykład stworzyć serwis, w którym z numeru 7128 użytkownicy otrzymują kody ważne 1 raz, z numeru 7228 kody ważne 3 razy, zaś z numeru 7928 kody ważne przez 7 dni.
    Jeśli wybrano typ Pack to możesz udostępniać użytkownikom swoje zasoby wedle swego uznania. Nie musisz dawać użytkownikom wyboru pomiędzy kodami czasowymi lub wielorazowego (lub jednorazowego) użytku. Możesz na przykład stworzyć serwis, w którym użytkownicy kupują wirtualne pieniądze, tym więcej im droższego SMS wysłali. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby korzystać ze standardowych sposobów, takich jak w typach Redirect i XML. Musisz jednakże pamiętać, że w typie Pack, to Ty sprawdzasz ważność kodów, dlatego musisz mieć możliwość pamiętania, który kod został ile razy wykorzystany (kod wielorazowego użytku), bądź kiedy został wykorzystany po raz pierwszy (kod ważny przez określoną ilość czasu). Zalecaną metodą przechowywania takich informacji oraz samej tabeli kodów jest baza danych (np. MySQL), ale można też sobie wyobrazić korzystanie z plików na dysku (raczej nie polecane z powodu niskiej wydajności).

  12. Na czym polega generowanie kodów dla typu Pack?
    Serwisy typu Pack działają w trybie w którym to Ty, na swojej stronie dokonujesz sprawdzenia poprawności i ważności kodów wpisywanych przez użytkowników. Musisz zatem dysponować tymi samymi kodami, które będzie wystawiał system MobilePay. Służy do tego menu Ustawienia / Generowanie Kodów. Możesz tam wybrać spośród serwisów typu Pack, ten dla którego chcesz generować kody. Następnie wybierasz dla jakich numerów będziesz generował kody i w jakim formacie chcesz je otrzymać (do dyspozycji są 3 formaty: wartości rozdzielone przecinkami, wartości rodzielone średnikami i zapytania SQL). Dowiedz się więcej w opisie technicznym serwisów typu Pack.

  13. Jaką ilość kodów mogę wygenerować w serwisie typu Pack?
    W typie Pack generujesz kody dostępu na stronie MobilePay, a następnie używasz ich na swojej stronie do sprawdzania kodów wpisywanych przez użytkowników. Po założeniu nowego serwisu w swoim koncie w MobilePay, na każdym z włączonych w tym serwisie numerów masz przyznany limit 50 kodów, które możesz wygenerować. W momencie kiedy pierwszy użytkownik zamówi kod z nowego serwisu, limit 50 kodów do każdego z numerów zostaje zastąpiony limitami zależnymi od wartości numeru. I tak numer 7128 ma limit 2000 kodów, 7228 - 1000 kodów, 7428 - 500 kodów, 7928 i 79280 - 200 kodów. Jeśli uważasz, że te limity są zbyt małe i będziesz musiał zbyt często generować nowe paczki kodów, napisz do nas na adres . Będziemy rozpatrywać takie prośby jedynie dla partnerów, którzy wykazali się już ruchem na odpowiednim poziomie!

  14. Jak dobrze zabezpieczyć serwis typu Redirect?
    W serwisie typu Redirect sprawdzanie kodu dokonuje się po stronie systemu MobilePay. Jeśli kod wpisany przez użytkownika jest poprawny i ważny (zgodnie z ustawieniami serwisu), to MobilePay przekierowuje użytkownika na Twoją stronę WWW, którą podałeś w odpowiednim parametrze. Gdyby nie zastosować dodatkowego zabezpieczenia, to wystarczyłoby, żeby użytkownik raz zobaczył adres tej strony i mógłby zawsze do niej wejść bez podawania kodu. Dlatego w serwisie typu Redirect konieczne jest dodatkowe zabezpieczenie, które nie dopuści do takiej sytuacji. Ogólnie, polega to na wykorzystaniu tzw. biletu - unikalnego ciągu znaków, który jest do Ciebie przesyłany jeszcze w momencie kiedy użytkownik jest na stronie weryfikacyjnej systemu MobilePay. Zapamiętujesz ten ciąg znaków w bazie danych lub w pliku. System MobilePay przekierowując użytkownika na Twoją stronę, przekazuje bilet jako parametr wywowłania strony, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy użytkownik faktycznie ma prawo wejść do Twoich zasobów.

    Uwagi:

    1. Gdzie trzymać bilet przekazany przez MobilePay? W grę wchodzą jedynie baza danych i plik na dysku. Nie obsługujemy sesji opartej o ciasteczka!. Wynika to z tego, że bilet jest przesyłany do Twojego skryptu poprzez zapytanie inicjiowane przez MobilePay, a my nie mamy dostępu do ciasteczka wystawionego przez Twoją stronę użytkownikowi. Dlatego nasze zapytanie nie zostanie przypisane do sesji użytkownika dokonującego płatności. Jeśli nie używasz sesji opartej o ciasteczka, a o parametr przekazywany w URLu, to wystarczy żebyś podał odpowiednie adresy (zawierające identyfikator sesji) do parametrów strony weryfikacyjnej i wtedy nasze zapytanie zostanie przypisane do odpowiedniej sesji.
    2. Pamiętaj o kasowaniu zapamiętanego biletu i zapisania informacji o pomyślnej weryfikacji np. w sesji użytkownika! Jeśli nie usuniesz zapamiętanego biletu to użytkownik będzie mógł korzystać z URLa do płatnego zasobu pomimo braku ważnego kodu!
    3. Możesz chcieć używać innej metody zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem niż bilet, np. możesz sprawdzać, skąd użytkownik wchodzi na Twoją stronę i wpuszczać tylko takich, którzy zostali przekierowani ze strony MobilePay. Taką informację trudniej sfałszować, nie jest to jednak niemożliwe (w przeciwieństwie do biletu, który nie jest podatny na fałszerstwo). Poza tym, czasem nie wiadomo skąd użytkownik znalazł się na Twojej stronie, gdyż ta informacja nie jest fizycznie dostępna. Dlatego odradzamy stosowanie tego rodzaju zabezpieczenia.

  15. Jakie warunki muszę spełnić, żeby używać serwisu typu XML?
    Podstawowe wymagania to: możliwość wołania skryptów leżących na naszym serwerze z poziomu swojego skryptu, oraz dostępność obsługi protokołu SSL. Wynika to z tego, że aby używać serwisu typu XML, w momencie kiedy użytkownik wpisuje kod dostępu, jego weryfikacja odbywa się po stronie MobilePay, ale w sposób całkowicie dla użytkownika niewidoczny. Po prostu w trakcie obsługi żadania użytkownika, Twój skrypt łączy się z naszym serwerem poprzez bezpieczny protokół SSL, pyta o kod podany przez użytkownika, otrzymuje odpowiedź i zgodnie z nią postępuje dalej (wyświetla płatną treść, bądź komunikat o błędzie albo zachęte do dokonania płatności). Niestety, czasami z poziomu swojego skryptu nie możesz połączyć się z systemem MobilePay przy pomocy bezpiecznego połączenia SSL. Wynika to z tego, że administrator serwera może zablokować taką możliwość. Przeczytaj więcej, w technicznym opisie typu XML.

  16. Czemu muszę ustawić hasło i numery IP do serwisu typu XML?
    Jest to zabezpieczenie przed niepowołanymi zapytaniami. System MobilePay zakceptuje jedynie zapytania nadchodzące z określonych numerów IP i dodatkowo zweryfikuje przekazane hasło. Zdecydowaliśmy, że nie będzie to hasło do Twojego konta, gdyż mogłoby wywołać to obawy związane z bezpieczeństwem danych - hasło przekazywane w typie XML musi być zapisane gdzieś w kodzie Twojej strony. Dlatego lepiej nie wpisywać tam tego samego hasła, które używasz do logowania na swoim koncie MobilePay.

  17. Jak wypłacić zarobione pieniędze?
    System MobilePay rozlicza SMSy z Twoich serwisów w cyklach miesięcznych (okres rozliczeniowy to 1 miesiąc). Dokonywana jest analiza ilości ruchu na wszystkich Twoich serwisach i na tej podstawie określana jest wysokość prowizji, zgodnie z tabelą prowizji. MobilePay wysyła automatycznie email, jeżeli tylko suma ze wszystkich nierozliczonych jeszcze okresów rozliczeniowych przekroczyła 100zł netto. Dodatkowo, jeśli nie podpisano jeszcze umowy partnerskiej, dostaniesz informację co należy zrobić aby takową podpisać - jest to warunek wypłaty pieniędzy. Następnie na podstawie dostarczonych raportów wystawiasz rachunek (jeśli jesteś osobą fizyczną) lub fakturę (prowadzisz działalność gospodarczą). Na podstawie tego dokumentu, zostanie dokonane rozliczenie.

  18. Mam inne pytanie!
    Jeśli chcesz wiedzieć więcej o systemie MobilePay, napisz do nas


© CT Creative Team  |  Regulamin  |  Informacje o cookies  |